Returns – Πολιτική ακύρωσης/επιστροφών

Πολιτική Επιστροφής και Ακύρωσης.

Οι παραγγελίες μπορούν να ακυρωθούν από την ώρα που έχουν ληφθεί ηλεκτρονικά και ωσότου βρίσκονται ακόμα υπό επεξεργασία και έχει ήδη λάβει στο email του την επιβεβαίωση αυτής. Μέτα την πάροδο αυτήν ο πελάτης εφόσον λάβει email ολοκλήρωσης της παραγγελίας του, είτε τηλεφωνικώς για τη επιβεβαίωση αυτής δεν μπορεί να υπαναχωρήσει. Δηλαδή η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί όσο βρίσκεται ακόμα στην αποθήκη της εταιρίας μας. Μετά την αποστολή της η παραγγελιά βρίσκεται στον προορισμό της και δεν μπορεί να ακυρωθεί.

 

Επιστροφή & Αντικατάσταση από εσφαλμένες παραγγελίες.

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του taken bmx μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή την ποσότητα. Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει να ζητήσει την επιστροφή του, εντός 48 ωρών (2) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη, κατόπιν συνεννόησης. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης , τότε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που παρελήφθη το προϊόν από τον πελάτη.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

Επιστροφές προϊόντων τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά,

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν θεωρηθεί ελαττωματικό κατά την παράδοση, η επιστροφή αυτού θα γίνεται με χρέωση της ΕΤΑΙΡΙΑΣ μας. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να προηγηθεί (φωτογράφιση) του προϊόντος και αποστολή στο takenbmxshop@gmail.com H επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος μπορεί να γίνει από τον ίδιο τον πελάτη με αποστολή αυτού και επιβάρυνση του takenbmx με τα έξοδα παραλαβής του, κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνονται αποδεκτά εντός 48 ωρών (2) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην έχει τοποθετηθεί ή καταστραφεί και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Σε περίπτωση αυτή και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά, μπορεί να ξανασταλθεί δίχως χρέωση το προϊόν αντικαταστάτης προς τον πελάτη.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης , τότε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.

 

Επιστροφές & Αλλαγές προϊόντων (με χρέωση του πελάτη).

Επιστροφή ή αλλαγή προϊόντων γίνεται με χρέωση του πελάτη και μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω 2, έκανε λάθος στην αγορά, του εκάστοτε προϊόντος ή το μέγεθος π.χ. (σε παπούτσια ή σε ρούχα) εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η πάροδος δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης και παραλαβής των πωληθέντων προϊόντων (Εκτός των προϊόντων σε προσφορά/έκπτωση). Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής, κατόπιν συνεννόησης. Και στις δύο, ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Σε αυτή την περίπτωση δεν επιστρέφονται χρήματα, αλλά ο πελάτης μπορεί να κάνει αλλαγή του προϊόντος ή μια νέα αγορά.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσόν που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του είδους.